JIŽ 25 LET ZKUŠENOSTÍ NA TRHU
Menu

Obchodní referent pro německý trh

Obchodní referent pro německý trh
Obchodní referent

Obchodní referent pro německý trh

Baví Vás komunikovat s lidmi a máte příjemné a reprezentativní vystupování? Staňte se součástí našeho profesionálního týmu!

Co bude náplní Vaší práce?

  • samostatná obchodní činnost, kdy budete komunikovat se zákazníky jejich požadavky na naše výrobky, vytvářet cenové nabídky a uzavírat smlouvy, koordinovat termíny dodávek a montáží
  • komunikace se zahraničními obchodními partnery
  • zajištění listinné korespondence se zákazníky a obchodními partnery - překladatelská činnost
  • podílení se na přípravě marketingových akcí

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • aktivní znalost německého jazyka ústní i písemnou formou
  • řidičský průkaz skupiny B
  • dobré komunikační schopnosti, vstřícné jednání, samostatnost a pečlivost

Co Vám můžeme nabídnout?

  • možnost kariérního postupu
  • silnou firemní kulturu
  • flexibilní pracovní dobu
  • zaměstnanecké výhody (bonusy/prémie, stravenky, občerstvení na pracovišti, firemní výrobky za výhodnou cenu, firemní akce a mnoho dalšího)

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis. Děkujeme.

 

Informace o pozici

Společnost ALUKOV a.s.

Adresa: Orel

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky: Němčina (Středně pokročilá)

 

Plat: 27 000 – 30 000 Kč / měsíc

Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny

Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Obchodní zástupce, Obchodní asistent, Referent, Pracovník back office, Obchodní referent

 

Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru: Na dobu určitou

Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva

Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.